אומנות העיצוב על גוף האדם, תכשיטים ועיצובים פורצי גבולות, ובעיקר, החסרת פעימה או שתיים

יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

flash tatoos




טרנד מאוד מעניין ששוטף אזורים לא מעטים בעולם הוא קעקועי החינה. צורות, גוונים והכל מהכל, ודי בקלות. רק להביא במגע עם ספוג לח ויש לכן קעקוע חינה כיפי ומדליק. בגלל שאלה קעקועים זמניים אז לא צריך לחשוב פעמיים, אפשר להחליט די בספונטניות ובקלילות מה ואיפה לשים. הצבעים לרוב הם כסף וזהב, לפעמים שחור. כל אחת יכולה להיות המעצבת של עצמה: היום הקעקוע יכול להיות שרשרת ומחר צמיד, טבעת או כל עיצוב אחר של תכשיט לא שגרתי שעולה לראש. אין הרבה תכשיטים שנותנים לעונד כזה חופש, בחירה, ממש להתפרע עם הדמיון. הקיטים מגיעים במעין לוחות (נראה ממש כמו מדבקות) ומה שנשאר זה לגזור את החלק שתרצו, באורך המתאים, להניח על המקום הרצוי (כדאי להעזר באחרים), ללחלח מעט עם ספוג וזהו. יש לכן יצירה משלכן.
כפי שתראו בתמונות למטה, יש המון אופציות מעניינות ואין באמת גבולות... כיד הדמיון ולפי החשק.

נקודות, משולשים, שרשראות, פרחים... מה בא לך היום? לפניכם תמונות מעוררות השראה מאחד המותגים המובילים בתחום - flash tattoos:






כן, גם על המצח... אם מתחשק אז למה לא?














ציירי לך שפם! מה דעתכם על השפם הדקורטיבי של השחקנית והדוגמנית Brooklyn Decker?


הנה עוד תמונות של המעצבת והיוצרת Rebekah Steen:






יש כמה יתרונות לקעקוע הזמני ולכן הוא ממש תופס תאוצה. אחד החסרונות שלו שהוא לא מחזיק הרבה זמן מעמד ועלול לאבד את הצורה די מהר, במיוחד במגע עם מים. ובכל זאת, הוא עדיף בהחלט על קעקוע אמיתי שממנו כמעט ואין דרך חזרה וכרוך בכאב ופציעת הגוף. מצב הרוח משתנה וכך גם מי שאנחנו - היום אנחנו אוהבים דולפינים ומחר חתולים, היום אנחנו יש לנו עקרון חשוב או סתם בא לנו על ציור מעניין ומגניב, ומחר הוא יראה לנו סתמי... בגלל זה קעקוע החינה כל כך נכון ופותר מכל המחשבות והלבטים הקשים. הנה עוד דוגמאות לכיף שאפשר לעשות איתם:



וגם עגילים:


מסתבר שזה הולך מצוין גם עם תכשיטים אחרים. שימו לב ליופי ולאלגנטיות:



אצלנו בארץ טרנדים תופסים די לאט ובאיחור רב, אם בכלל. ובכל זאת, ניתן למצוא קעקועי חינה ברשתות שמוכרות אביזרים ותכשיטים, כמו TOP TEN ורשתות דומות.

אם תרצו לקבל רעיונות נוספים לעיצובים, היכנסו לאתר של flash tattoos

תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה