אומנות העיצוב על גוף האדם, תכשיטים ועיצובים פורצי גבולות, ובעיקר, החסרת פעימה או שתיים

יום חמישי, 17 ביולי 2014

יוצאים לדרך!

שלום לכולם,

ברוכים הבאים לעולם קצת אחר...

אחרי שיש לי (ולחברה) בלוג נעליים כייפי ומוצלח - SHOEgar, החלטתי לפתוח בלוג נוסף, והפעם בנושא שמאוד מעניין אותי והוא אומנות קישוט הגוף ובחינת גבולות הגוף.

מטרתי בבלוג היא לחקור ולהציג תכשיטים ואביזרים יוצאי דופן, לבחון מחדש את משמעות התכשיט ולתת לו הגדרות חדשות וגבולות שונים ממה שאנחנו כבר מכירים. 
אני הולך להציג את היוצא דופן, המרתק, החדש והמפתיע. טרנדים שתופסים או שבקרוב תשמעו עליהם. רעיונות הזויים שברגע שתראו אותם מיד תאמרו לעצמכם שבחיים לא תעשו אותם והנה אתם עלולים למצוא את עצמכם עושים אותם כחלק מהאופנה ששוטפת כמעט את כולם.

מה יש בתכשיטים שמרגשים אותנו, מלהיבים אותנו? מאיפה מגיעים הטרנדים והרעיונות החדשים, האם ניתן לחזות אותם והאם כבר מיצינו את פוטנציאל גוף האדם או שכל פעם נופתע מחדש כמה שאפשר לחדש ולגוון?
אומנות הגוף היא תחום רחב מאוד ומכילה בתוכה תתי תחומים שונים. לא לכולם אני הולך להתייחס. מבחינתי קעקועים ופירסינג לא בסקופ שלי, האתגר הוא להרחיב ולגוון את קישוט הגוף מבלי לעוות או לפצוע אותו.

אני מתייחס לגוף כאל מתנה, כשלם ונתון, ולקישוט - כתוספת שמעצימה אותו. מכאן שמו של הבלוג - ADORNMENT, העצמת והאדרת הגוף על ידי קישוטים.

הולך להיות מאוד מעניין, יש הרבה נושאים לכתוב עליהם.

מקווה שנהנה יחד,

אבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה